Cin Kabilesinin Musallati - Gerçek Korku Hikayesi

cin kabilesi

Cin Kabilesinin Musallatı - Gerçek Korku Hikayesi


Bizim orada bir parkta yürürken ağaca asılmış el ile yapılıp dikilmiş bir muska gördüm. Önce fotoğrafını çekip arkadaşıma attım.Arkadaşım bu konularda epey bilgilidir. Ne yapayım bunu diye sordum. Sonuçta içinde dua falan yazıyordur bırakmayayım günah diye de düşündüm. Arkadaşım

- "Al normal bir cevşendir orada kalmasın düşebilir yere" dedi.

Bende aldım ve eve geldim. bu arada tek yaşıyorum. Evde kız arkadaşımla olan fotoğrafımın çivisinin üstüne muskayı astım. İlk gözüme çarpan yer orası diye. Vaktim geceye kadar normal geçti. Duş aldım tv izledim falan. Sabah sınavlarım vardı buna rağmen saat gece 1 sularındaydı. Bende artık yatayım dedim ve uyudum. Uyandığımda saat gece 2 gibiydi. Ama ben sanki günlerce yatmış gibi hissediyordum. Bir sersemlik vardı üzerimde. İçeriden hafif tıkırtı geliyordu. Balkon kapısı açılmış. Kapı bozuktu zaten oluyordu arada böyle diyip gittim kapattım ve tekrar yattım. Sabah uyandığımda okula gitmek için hazırlanıyordum bir anda tekrar sesler geldi ama bu sefer kapı açılmamıştı. Etrafa baktığımda kimseyi görememmiştim. Bir yandan hafif bir korku, bir yandan okul telaşı. Çıktım ve okula gidiyordum. Giderken yolda kedi köpek hepsi dikilmiş sanki beni öldürmek istermişçesine bana bakıyorlardı. Durağa gelirken amcanın biri bana çok dik dik baktı ve bana yanındakine dikkat et dedi.

Muskanın fotosu;

büyü muskası


Neye uğradığımı şaşırdım. Sordum neyi? nasıl? diye ama sadece dikkat et dedi ve uzaklaştı. Arkasından bir dünya bağırdım ama hiç takmadan uzaklaştı. O an aklımdan bir çok sorular geçiyordu "bu şey neydi? cin miydi yoksa melek falan mıydı?" diye. Amca nasıl gördü o kimdi falan derken okula vardım ve okul günüm amcayı düşünerek geçti. Eve vardım korkuyordum. Merdivenleri çıkarken her basamakta daha da korkuyordum. Kapıyı açtım içeri devam ederken muskayı üzerine astığım resmin yere düştüğünü ve parçalandığını gördüm. İçindeki sevgilimle olan resimde de yüzümün olduğu kısım kesik kesik olmuştu. Ve muska hala asılı çivide duruyordu. Bu beni dahada korkuttu. Ve bu sefer cidden korkmaya başladım. Evden çıkıp gitmek istesem de nereye gideceğimi tam olarak bilemiyordum. Arkadaşım aklıma geldi ve muskayı alarak onun yanına yola çıktım.
Aklımda türlü türlü düşünceler. Korkuyorum, bir yandan içimden dua edip duruyorum. Arkadaşıma vardım. Kapıyı açtı "hoş geldin nasılsın" dedi. Normal bir evi vardı ailesi ile yaşıyordu Hatice teyzenin yaptığı güzel yemeklerin kokusunu alıyordum. Fahri amca da elinde dini bir kitap onu okuyordu. Oturdum koltuğa ve arkadaşım "hayırdır inşallah bir solgunsun" dedi. Bende muskayı gösterdim. Gösterince Fahri amca korktu ve hemen dışarı çıkar muskayı diye bağırmaya başladı. Bende o korkuyla muskayı dışarı çıkardım.

Arkadaşım baba ne oluyor niye böyle yapıyorsun derken fahri amca onu dışarıda tut diye bağırıyordu. Bildiğimiz muska gibiydi bir şey varsa bunu nasıl anlamıştı. Derken dışarıdaki ayakkabılığa bırakıp eve tekrar girdim. Bu sırada Hatice teyze sofrayı hazırlamıştı. Ben korkmuş iken Fahri amca "haydi önce yemek yiyelim sonra anlatacağım" demişti. Sofraya oturduk ve yemekleri yedik. Hatice teyze kahve yapıyordu ve Fahri amca anlatmaya başladı;

- "Dikişleri çapraz atılmış bir muskaydı o. içinde dua yazmıyor onun içinde büyü yazıyor" dedi.

Ben şaşırmıştım benden çok arkadaşım şaşırdı. Dini bilgileri vardı ama o bunu bilmiyordu. Anlattı Fahri amca bizde dinledik. Ve bende sordum

+ "bana musallat mı oldular?" diye.
- "Bilemeyiz" dedi. "Belki öyle bir büyü değildir açıp okuycaz" dedi.

Muskayı da beni de yanına aldı. "Birine götüreceğim seni" dedi. Otobüse bindik gittik. Sonra da minibüse daha uzak bir yere. Köy gibi yer idi. Ve köyün sonuna doğru eski bir evin kapısana geldik. Kapı çaldı ve kapıyı açan kişi o amcaydı bana dikkat et diyen amca.

Görür görmez afalladım. Ve bana bakarak "dikkat etmemişsin sanırım geçin içeri" dedi. Şaşkındım. O kadar uzaktan yaşlı amca nasıl beni buldu ve ben şimdi nasıl onu buldum diye. Geçtik oturduk. Fahri amcam "tanışıyorsunuz her halde" dedi. Yaşlı amca da "evet tanışıyoruz".

- "Muska nerede" dedi.
Gözlerim açılmıştı.
+"Sen nereden biliyorsun amca?" dedim. O da
- "biliyorum çünkü o muskayı aldın ve bunu yapmamalıydın" dedi.

Şaşkındım. Devam etti sözlerine...

Cin Kabilesinin Musallatı - Gerçek Hikaye - Part 2 Okumak için tıklayın

Yorumlar

Popüler Yayınlar